Jag tror jag klarat mig

... undan kräkningarna. Jippie !! Ted börjar bli mycket piggare nu också, de är ´ju skönt :)
Men jag har haft magknip länge nu och börjar fundera på vad orsaken är. :S hua, får se om de går bort tills imorgon annars ringer jag farbror doktorn. :P De är inte lite magknip heller, ibland "svider" de så mycket att jag knappt vågar andas för jag är rädd att magen ska sprängas eller något ..

Idag ska jag börja plocka ner lite gardiner här hemma, ta undan ljusstakarna osv. Imorgon blir de städning och tvättstuga. Jag måste ringa Malins syster också så att jag kan låna malins strykbräda.. Måste stryka alla gardiner som ska upp :)
Jaja, ska bara vila en stund innan jag börjar med undanröjningen av julen !!


Ha en bra dag

Kommentarer
Från: stam

kanske kan vara nått att kika på om det kan stämma

Från: mats

jag menar denna:D

Från: Systeryster

Du kan ju komma och hälsa på så kan du ta hem det sen =P

Vad gör du ikväll då? Puss

2009-01-09 @ 21:55:28
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0