God morgon

Sitter och försöker dricka lite jättevarm nyponsoppa så jag får upp lite värme i kroppen och blir lite pigg.
Väntar på att Linda ska komma hit med barnen hennes också :) Trevligt trevligt.
Igår låg jag i soffan och myste med älsklingen och kollade på let's dance medan han sov:P haha.. Jag fattar inte att Carl Jan inte åkte ut,  han kan ju knappt röra sig gubben ! Ted skulle nog dansa bättre och han skulle vägra och bara stå där.
Ne, ibland förstår man inte hur de går till.
Ikväll är de väl körslaget ? Jag har blivit så dagvild den senaste tiden så jag vet snart inte vad dagarna heter ens:P Får se om jag kommer hinna titta något på TV innan jag somnar ikväll :P Känns som om jag kommer att vara måttligt trött.
Som tur är har jag fått sovit inatt iallafall, igårnatt sov jag ju knappt någonting. Inte på dagen heller.
Känns som om jag måste börja få in lite rutiner i min vardag även om jag inte har något jobb så får jag väl komma på andra saker jag kan göra tills jag får något.
Men vad finns det att hitta på ? Om ändå Malin vore hemma så jag hade någon annan arbetslös att umgås med :P haha !! Alla andra jobbar ju :P

Jaja, nu ska jag väcka Ted och sedan ska jag bädda sängen !:)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0