God Kväll !

Det känns som om jag nyss vaknade och klockan är redan halv nio !? Vart har dagen tagit vägen. Det enda jag hunnit med är att umgåts med lillasyster lite som sovit här. Duschat och kollat på handbollen !! Men men. Imorgon ska jag försöka kliva upp i tid så jag får lite gjort.
Måste ner i tvättstugan direkt när jag vaknar och kolla ifall det finns någon tid ledig. Jag har inga underkläder alls som är rena nu :S Jobbigt läge..

Igår va jag barnvakt :) Hade jätteroligt, va ute och åka stjärtlapp och massa annat skoj !!
På kvällen for jag och Ted till Familjen och kollade in den nya lägenheten i korsta. SUPERFIN, jag vart avundsjuk som tusan :P Nu vill jag också flytta ! haha..

Jaja, ska läsa klart alla bloggar och sedan ska jag lägga mig på soffan en stund:)


Kommentarer
Från: Lisa

Hallå! :)) Nu hoppas jag att du är pepp på perukfest på lördag för det borde du vara!?

2009-01-19 @ 20:12:56
URL: http://lisastrandqvist.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0