Dålig uppdatering

Sorry för de  !!
Nu har de snöat i snart tre dagar, helt sjukt.. Lite roligt är de, men jobbigt också. Jag längtar mest efter en varm och skön sommar nu. Med förhoppningsvis massa jobb och många härliga dagar på stranden, kanske en liten semester någonstans ?:)
igår for jag, älsklingen och semlan ut till pappa i söråker och åt middag :) Jannice och hennes familj va också där, surrade en massa och hade trevligt :) For till skopunkten en sväng också, jag köpte ett par sjukt snygga stövlar :) Bruna, med en liten klack. Nu måste jag bara hitta ett tillfälle att använda dom också :P Få se om de kanske blir någon utgång när MallaB kommer hem från turkiet :)

Idag är de tvättning som gäller, sitter och väntar på att dom första maskinerna ska bli klar nu.
För att fördriva tiden så sitter jag också läser en massa bloggar som vanligt. Har suttit och läst några bloggar nu om tjejer som ägnar sina liv åt att gå ner så mycket i vikt att det inte finns något kvar förutom ben.
Visst kan jag känna mig otroligt fet och äcklig ibland, de tror jag nog att vi alla gör. Och visst skulle jag vilja tappa ett par kilo. Men inte skulle jag vilja svälta mig själv tills det bara fanns döden kvar för mig. Aldrig. Fattar inte ens hur man kan tänka så .

Jaja, nu ska jag kolla vad de är för fel på våran jäkla Tv som låter fan..
Ha en bra dag

Kommentarer
Från: karla

jaaa uppdatera mera =O)

2009-01-28 @ 09:44:26
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0