Tvättdag.

Ja, sprang ner till tvättstugan det första jag gjorde imorse och kollade om de fanns något ledigt. Och de fanns de 10-14 ! Min favorit tid ärligt talat, förut tvättade jag hellre 18-22 men jag har kommit på att de är så jävla drygt. Bättre att tvätta tidigt så har man hela dagen på sig sedan att göra något annat :)
Igår kom patrik hit runt sju tiden och väntade på att Ted skulle sluta. Generös som han va så köpte han med sig maxmat:D Jag hade inte tänkt äta någon middag eftersom de är så sjukttråkigt att göra mat bara till sig själv, plus att jag inte blir så hungrig längre när jag bara sitter hemma hela dagarna.
Ikväll vet jag inte vad som händer, om kanske patrik och ted ska spela eftersom att Ted är ledig imorgon :) Eller så blir de bara nån film eller så !! Vi får se.

Nu ska jag springa ner till tvättstugan och sedan ska jag kika in på amf.se och se om det har kommit in något jobb till mig :P

CAIO !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0