Trååk

Älsklingen är på något möte på ICA och jag vet inte när han kommer hem. Jag har sjukttråkigt iallafall, de är en sak som är säkert. Internet är segt som tusan också, vet inte vad de är som har hänt, men så är de.
Har precis kollat på familjen annorlunda, jag är glad att jag inte har 10 barn att roa. Fy tusan. Handla mat för ca 12000 i månaden. Hua. BARA MAT liksom !! Ne, den dagen jag får barn så nöjer jag mig med högst 3 barn. de är ganska lagomt. Själv så har jag ju 5 syskon, men det är bara jag, emelie och Jannice som har både samma mamma och pappa. Dom andra tre har mamma och pappa på sidan av. Men vi ha aldrig bott alla syskon tillsammans på en gång eftersom det är ganska stor skillnad. Mina äldsta systrar är liksom 32 elr nåt. Men de är skönt att ha många syskon ändå, att ha så många människor som bryr sig. Jag tror nog att jag inte skulle vilja vara ensamt barn, gud så tråkigt.
Jag har jättebra kontakt med speciellt Jannice och Emelie och de är jag superglad över. Ser dom som mina bästa kompisar. dom vet allt om mig och vet hur jag är. Visst kan man bråka, men de är sånt som syskon gör. Men man vet alltid att vi finns där för varandra i ur och skur.
Jag är så hemskt tacksam över min familj och den kontakt jag har med dom.
Dessutom har jag världens bästa föräldrar som lärt mig allt jag vet. Dom har fått mig att bli den tacksamma männsika jag är idag. Lärt mig att uppskatta de små sakerna, som vänner och familj. Och att pengar inte är allt så länge man har varandra.

Jag älskar min familj mer än något annat !
Ni är det bästa som finns ..
Mamma, Pappa, Jannice, Emelie, Linda och Kevin, ni är ljusen i mitt liv.
Mammas gubbe Kjell är också en underbar männsika. Lite svårt att få ett intryck av honom men han är en stor del i mitt liv också !

Ja, så känslosam blir jag av att tänka på min familj :P Men dom är verkligen den bästa familj jag någonsin kunnat fått.
Jaja, nu ska jag ägna lite tid åt min lilla hund, :)
Go' kväll !

Kommentarer
Från: Emelie

Älskar dig, du är världens bästa syster!<3

2009-02-24 @ 01:11:06
URL: http://ablazeee.blogg.se/
Från: Jannice

Åhh.. blir ju alldeles tårögd!! Älskar dig!! <3

2009-02-24 @ 18:25:26
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0