Tisdag

Gud så trevligt de va igår, lite ledsamt när dom skulle åka hem (Hanna, Fredrik och Julia). Hade lust att kidnappa julia och försvinna men jag tror inte att Hanna och Fredrik skulle bli så glada då :P
Ja, vi surrade en massa och hade trevligt. Fredrik va mest upptagen med dansmattan så jag och hanna satt och roade julia och kollade på. Först va Fredrik bestämd att han absolut inte skulle dansa dansmatta, men jag tror nästan att han vart sugen att köpa en :P Haha, lite roligt med en kille som våga gör sånna saker annars ska killar inte sjunga singstar elr dansa dansmatta för de är en "tjejgrej".. men fredrik vågar ta fram sin kvinnliga sida han :P
Synd att inte Ted va hemma bara :(

Ska bjuda på lite bilder idag också tänkte jag :P


Världens bästa Hanna och Sötaste Julia :)


Fredrik goes dansmatta


Men söt då :)


Denna heta bild bjuder jag på :P


Ett stycke sötnos !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0