Städa hela dagen !

Ställde klockan på 9 imorse och klev upp och plockade ihop lite. Klockan 10 hade jag tvättstuga så de va bara att traska ner dit. Hade inte så mycket tvätt den här gången. Skulle mest tvätta mattor osv.
Sedan så har jag städat ända fram till nu. STORSTÄDAT bokstavligt talat.
Städnarkoman som jag är så rev jag även ur alla saker i badrummet och skurade väggar och alltihopa. Lite drygt att göra de själv bara. Malin och ajg brukar oftast storstäda tillsammans hos varandra, de är trevligare så. men inte den här gången.
Men när allt är klart så är de så jäkla skönt att bara sätta sig ner och vila kroppen.
Tänkte att jag skulle göra en sån här storstädning så de är rent och fint när vi far iväg på torsdag. Jag vill inte börja med att städa de första jag gör när jag kommer hem från fjällen. Då kommer man att vara hyffsat mör.

Imorgon ska jag följa med Hanna när hon ska besikta deras bil, och sedan ska vi fara och handla lite inför torsdag. Tänkte även svänga förbi mamma och hämta skor innan jag åker hem på kvällen.
Så nu vet du att jag kommer och hämtar skor imorgon ;) Haha, !! Mamma berättade att hon läser min blogg, de är ju trevligt. Men nu kommer hon ju bara klaga på att jag berättar saker som hon redan vet . Och de är ju inge roligt! haha..
Min mamma brukar bli galen på mig för att jag pratar så mycket, så när jag pratat med henne en timme konstant när man hälsar på så den 1000:e gången jag säger: Mamma, och vet du då.. Då suckar hon bara! HAHA!
Men hon är en höjdare på att prata själv så hon ska inte säga så mycket :P

Nu ska jag göra i ordning lite mat och sedan ska jag kolla på that 70's show innan det blir en långprommis med hunden :) Det är ju superskönt väder idag även fast solen inte lyser.. Synd bara att jag har varit inne och städat hela dagen. men eftermiddags promenader är också sköna :)

CAIO !




Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0