Söndag !!

Är för ovanlighetens skull pigg idag. Även fast jag gick och la mig halv ett och ställde klockan i morse.
Har tagit mig ett uppfriskande promenad med hunden och nu väntar jag på att familjen Wiklund/Fahlberg ska komma hit :)

Jag och Gubben kollade på Bruce den allsmäktige igår, jag har inte sett den förut men den va faktiskt bra :)
Dock så va de lite konstigt att se Jim Carey så serriös vid vissa tillfällen :P han är ju en sån där galen människa som man ser i cabel guy osv !:)

Älsklingen är sjukttråkig idag, sitter och spelar något tråkigt spel som inte jag gillar :P Han är väl lite less på att jag ber honom att spela Halo3 eller bad company hela tiden :P Haha !!

Jaja, ska mysa lite med unique innan vi får främmande :)

CAIO!

Kommentarer
Från: Emelie

SV: ATT vi har! Men bara ibland:)

2009-02-15 @ 13:07:34
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0