Rubrik

Ställde klockan på 9 imorse, och tänka sig.. JAG VAKNADE och jag klev upp. Helt otroligt.
Insåg att jag kan inte ligga och sova fram till klockan tolv varje jävla dag. Så nu har jag duschat och gjort mig ordning. Väntar på att Hanna och Fredrik ska komma, men de lär väl ta två timmar till :) Älsklingen ligger fortfarande och sover, men de får han göra. han jobbar ju och står i så de är han värd.  Han börjar inte förrän klockan tolv idag :)

Igår kom Patrik hit och umgicks med Ted, dom spelade xbox och jag tittade på :P Haha, jag tycker faktiskt att det är roligt att kolla på när dom spelar, jag blir som en liten kommentator på sidan av liksom ! haha..
Jag måste bara berätta att Patrik är världens segaste person, :P haha. Inget illa menat Patrik, men de är så de är.
Igår runt 16.45 pratade Ted med patrik och bestämde att Han skulle komma hit och han skulle äta här ! Vi skulle bara kolla klart dom sista 10 minuterna av Rambo så skulle jag börja med maten, men när jag tänkte efter så kom jag på de att patrik är lite seg så jag väntar 30 minuter med maten . Så jag väntade och sedan lagade jag mat, och den blev klar (spagetti och köttfärssås btw, mums va gott de va) ja och vi väntade och väntade också ringde Ted till patrik, då hade han inte åkt än !! 75 minuter senare liksom .. Usch vad hungrig jag blev. 18.30 KOM PATRIK !!!!!! haha, seg eller vadå ? Ja, hua. Men vi fick i oss mat iallafall och ingen dog i svält :P

Jaja, nu hör jag att gubbens väckar klocka ringer så jag ska gå och mysa lite med honom innan han kliver upp !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0