Nu va de Fredag igen

Har inte speciella planer idag förutom att kolla på let's dance ikväll :P Ska nog bara ta de lungt, skriva ut lite cv:n och personliga brev så att jag kan gå och söka jobb på måndag. har sökt lite jobb, men får tyvär ingenting. Önskar att jag vore 40 år ibland och hade massa erfarenheter och en bra utbildning. Men så är tyvär inte läget.
Jag håller allvarligt på att stressa sönder över att jag inte kan gå något jobb någon gång. Har till och med börjat att blöda näsblod flera gånger om dagen bara för att jag är så stressad och orolig. Min skalle kommer snart att kracha. Och alla bara tjatar på att jag måste skaffa ett jobb. MEN VA FAN FÖRSÖKER JAG MED DÅ ??? jag söker och söker, men tyvär så får jag inget jävla fucking jobb. Men ingen kan fatta hur svårt de kan vara att få ett jobb när man inte har någon vettig utbildning eller inte kan någonting.
Har sökt lite som personlig asisstent också, men då är problemet att dom flesta anonser man ser om personlia asisstenter så är vårdtagaren allergiker och man får inte ha pälsdjur hemma. Måste jag ta dö på hunden för att få ett jobb?
Ja, hua.. Mår verkligen inte bra nu. kan inte sova på nätterna heller. Ligger bara och tänker på vart jag ska söka jobb och vad jag ska säga för att jag ska få ett jobb.. Jag tänker på alla som klagar hela tiden, som mamma och pappa. Dom vet ju inte ens hur mycket jag försöker, varför klaga ?

Jaja, !
Igår for jag och Ted till Hanna och Fredrik.
Jag och Hanna gjorde en jättemumsig tacotårta som jag absolut måste göra någon fler gång. Supergott..
Synd bara att jag vart tvungen att ta en extra lång promenad i morse för att gå bort den där tacotårtan. men de är ju skönt väder så jag dog ju inte :P
Ska dansa dansmatta nu och bränna lite kalorier innan våra bästa år börjar. Sedan blir de ännu en lång prommenad.

CAIO



GE MIG SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0