Måndag morning

Ja, 8.00 klev jag upp idag. BRA JOBBAT AV MIG :D Gick runt och funderade över vad jag skulle göra eftersom mitt huvud inte riktigt hänger med vid den tiden :P Gick ut med Hunden och sedan så har jag duschat osv.
Nu sitter jag och väntar på att min kära vän Hanna och hennes sjuktsöta dotter Julia ska komma och hälsa på :)
Ni kan inte tänka er hur roligt det´känns att få träffa dom. har inte varit med Hanna sedan i sommras. Gamla vänner som vi är så har jag saknat henne jättemycket. Förr så umgicks vi jämt, vi va järngänget och inget kunde splittra på oss. Allt tok vi har varit med om och alla gånger vi tjuvrökt och bara varit !! Även kallad "pushligan". Vi har haft varsin pushdakota som har fört oss på många roliga och konstiga turer. Dom gånger vi krockat med varandra för att Hanna inte förvarnar att hon ska stanna utan bara tvärstannar mitt på vägen. HAHAHA!! Ja, vi är då inte riktigt kloka. Eller har inte varit iallafall :P
Nu ska jag ta på mig lite kläder och diska undan lite :)

Have a nice day !

BTW, satan vad kallt de är ute

Kommentarer
Från: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på min, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 11:25:49
URL: http://takai.blogg.se/
Från: Hanna & Julia :)

Haha,jag minns när vi krockade:P Kul att träffa dig idag tant Malin ;D Vi kommer nog ner hela familjen & hälsar på nått framöver :) Ge vovven en puss från Julia :P Kramar / Hanna & Julia

2009-02-02 @ 19:10:02

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0