Malin goes NÖRD

haha, sitter här med skitstora, hemskt osexiga hörlurar och lyssnar på musik. Ted tjatar på att han inte hör nåt på tv så jag får ha lurar på mig:P Känner mig som en jävla datanörd :P
Försöker fortfarande komma på något att göra idag. Vill åka och hälsa på någon, men alla bor så långt borta. Och mamma och semlan ska på håkan hellström ikväll. :(
Surrar med Hanna på msn så jag har ju någon att prata med iallafall. Vill åka och hälsa på henne, men hon klagar på att hon har så stökigt och att jag ska komma imorgon istället :P Men de är ju idag jag har tråkigt !!
Vi får se hur de blir. Jag vill mysa lite med Julia också, och dämpa mitt bebis sug :P haha!!

Jaja, måste återgå till att övertala Hanna att jag och Ted ska komma och hälsa på !!;P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0