Ja hua .

Igår satt jag och Malin hemma hos henne, seg som vanligt och kollade på TV. Klockan 18.00 ringer Ted och frågar om vi ska med ut.  Typiskt att Malin skulle färga håret på mig då, men jag orkade inte gå ut utan att ha färgat håret så på två timmar färgade vi håret på mig, duschade och gjorde oss i ordning. REKORD TID !! haha, dock tvättade jag ur färgen lite tidigt så de vart lite rött men fint faktiskt :)

ja, for till nacksta och förfestade hos Joel och sedan bar de av ner till Stan. Började på Irish trångt som vanligt. Gick inte att röra sig och jag och Malin va lite små less. Efter de så for jag och Malin hem och drack varmchoklad och surrade medan grabbarna gick vidare på stan.
När vi väntade på skjuts så stod vi ute i 40 minuter i 13 minusgrader.. FY FAN!! när vi kom hem hade jag ingen känsel i varken fingrar eller tår. Hua.

Idag är jag jättebakis som vanligt, och älsklingen är hur pigg som helst. Fel att han kan straffas och vara bakis någon gång ?:P ICKE...
Har egentligen tvättstuga idag, men jag orkar knappt röra mig så de blir inte av. Jag och Malin ska göra chiliconcarne sedan och dega på soffan, och de är mycket bättre :D
Imorgon är de måndag och då ska jag fixa till mitt CV och sedan ska jag ut och söka jobb tisdag eller onsdag !!!

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas att Ted tycker synd om mig för jag är bakfull :P haha !! Jävla alkohol

Ha en bra dag

PS. jäklar vilket kanonväder de är idag :) Synd bara att jag inte orkar ta mig ut:P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0