Depp

Jag, älsklingen, Hanna, Fredrik och lilla Julia hade planerat att åka till Fredriks föräldrars husvagn i gräfåvallen v.10, men det vart något fel i komunikationen så husvagnen va redan bortlovad utan att fredriks pappa visste de. Så nu vill vi åka till helgen istället, men det beror ju helt på om Ted kan fixa någon som jobbar åt honom.
Han skulle gå till ICA runt tre tiden för att se om han kunde få ledigt. Jag hoppas verkligen att han får ledigt. Annars kommer jag att vara jättedeprimerad i några dagar. Hade verkligen sett fram emot att komma iväg ett tag och ta de lungt och bara mysa och ha de bra. Men, men .. Jag ska inte hoppas på förmycket, då kommer jag bara att bli så besviken i slutändan .

Idag håller jag på att tvätta, ÄNTLIGEN . har varit utan tvättmedel ett tag så det är massvis med tvätt. Ska bli skönt att få lite rena kläder. Har inga rena strumpor heller så just nu går jag omkring i tjocksockar som sticker sönder mina fötter.
Får se om vi hittar på något ikväll, eller om jag ligger hemma och är sur för att Ted inte kan få ledigt :P Vi får se..

Nu ska jag ner i tvättstugan igen, se om kläderna torkar någongång .


Jag vill åka till fjällen .
Den här bilden tog jag förra året när vi va i vemdalen med skolan ! Myys, längtar tillbaka.

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0