Äntligen !!

Nu håller de på att packas för fullt :) Synd bara att väskan som jag trodde skulle räcka inte gör de. haha,!! Jag har med mig så mycket tjockkläder :P
väntar på att ted ska komma hem från ovansjö så vi kan packa hans grejor och se hur vi ska få plats med allt :)

Igår va jag i birsta med Hanna. yrade runt en stund och sedan vart vi less och for hem, ska handla idag istället ..
När jag kom hem från birsta satt jag och väntade på att älsklingen skulle komma hem,men han kom bara hem en snabbis och sedan va de nå grejs på ICA klockan sju . Runt halv tio kom han hem, så då drog han med mig på en långpromenad runt eljuspåret.. SNACKA OM POWERWALK, min pojkvän är inte riktigt klok. när vi kom till första uppförsbacken så kändes de som om jag gått 4 mil, hade en hemskt tryck över bröstet och det pep bara när jag andades. Någon som har fått sjukt dålig kondition ?:S Efter halva vägen kände jag mig död, men de va värt de.. När vi kom hem va jag skittrött och har sovit jättebra idag. Vi har sagt de nu att vi ska försöka ta en promenad tillsammans 40 minuter varje kväll. De behövs verkligen, de är ju skönt att ted tycker de är skönt att promenera också, då kommer jag verkligen ut, om jag gnäller så fortsätter han bara istället för att stanna. Jag behöver den sortens männsika som driver på mig för att jag ska orka. Plus att det är mysigt att gå med honom :)

nu ska jag hoppa in i duschen och få på mig lite kläder innan gubben kommer hem !
ska berätta om resan på söndag när jag kommer hem igen :)

Ha en trevlig helg .


Kommentarer
Från: Emelie

Ha så kul!:)

2009-02-27 @ 11:01:51
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0