09,21

Ja, sitter och väntar på att klockan ska gå fortare nu så jag kan åka till Hanna !
Ställde klockan på 9.00 men vaknade klockan 8.00 istället !! DRYGT . nu har jag redan gjort mig klar för att åka, men de är ju så att det är TVÅ TIMMAR kvar :( SUCK. Fördriver tiden med att lyssna på nordman och spela lite på king :) De funkar ju de också. Ska snart slänga i mig lite frukost också, !
Ska ta med mig unique till Hanna sedan också, hon har ju åkt buss med mig förut och då gick de bra. men jag gillar inte att åka buss med henne, hon kan ju aldrig sitta still :P också måste jag ha henne i knät för annars flyger hon omkring som en vante när bussen svänger ! Min hund är ingen vanlig hund kan jag lova. Inte ens i närheten av andra hundar. Ibland funderar jag på om hon tror att hon är en männsika (ett barn). Haha !!

jaja, lite frulle i magen nu så är jag fit for fight :)



WONDERFUL !<3



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0