Systrarna bäver by night !

Igår va jag Emelie och Madde ute och härjade, förfestade på bussen in till stan eftersom vi va så sega :P
Kanske lite för mycket hetsdrickning men de va askul ! När vi kom in till stan så hängde vi på allstars resten av kvällen :) Hade mycket trevligt faktiskt !! Träffade bla kusin Rickard som blev lite lätt besviken när jag kom springandes och kramade honom!! haha, hans kommentar: Fan, jag som trodde de va nån snygg tjej också va de kusin. HAHAHA!! klockrent ?
Imorse vaknade jag upp med världens bakfylla och ett bombnedslag till lägenhet. Så när jag äntligen orkade ta mig upp ur sängen vid tre tiden så städade jag undan och sedan kom Emelie hit. Traskade bort till Ica och köpte lite chips och dipp . Vi som skulle bli nyttiga ?;P haha..
Nu har vi kollat igenom gårdagens bilder och snart ska vi slå på en film :) Mys.

Hade supertrevligt igår iallafall ;)


Systrarna bäver tillsammans med några random killar utanför Oscar ;P









Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0