Onsdag .

Dålig uppdatering, även fast Emelie har sin dator hos mig så glömmer jag bort att skriva bara för att jag inte är van att de finns en dator i mitt hem :P hehe
Den här veckan har mest bestått av jobb :) har varit så lugnt på jobbet så de har varit jätteroligt att jobba:)
Plus att jag älskar alla mina arbetskamrater som är super !!
Imorgon är det ju nyårsafton :) Tänkte först att de skulle bli ganska lugnt men vi får se hur lugnt de blir:P Jag och Semlan är ju trots allt i farten ! haha.
Hoppas att det blir jättetrevligt iallafall, vi är några stycken som ska vara hemma hos mig och sedan får vi se vart vi tar vägen. Förhoppningsvis blir vi här hela tiden, orkar inte förflytta mig så långt bara för att det är så fruktansvärt kallt. också är det bara så jävla besvärligt att ta sig hem till skogen :P

I helgen blir det jobb i bredsand :) Jobbar bara till tolv både lördag och söndag så de är skönt :)
Nu ska jag kika lite på tv och sedan blir det nog till att gå och lägga sig! Ska upp och tvätta klockan 6 imorgon :S
Är man lat så är man, jag förstår inte varför jag alltid måste vänta med att tvätta tills att det är absolut kris ! PUCKO.

Vad tycker ni om min nya header ?:)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0