Härliga Tisdag :)

Imorse blev jag väckt av bemanningen så jag fick fara och jobba:)Mycket trevligt!
Nu har jag fått jobb för en och en halv vecka framöver så nu är jag nöjd . Plus att jag ska jobba julaftonskvällen. Mera kommer det med all säkerhet att bli också  :) när jag slutade jobba så for jag hem, där väntade Semlan på mig så vi åt lite mat och sedan tokslocknade jag :P Blev väckt när Madde plingade på dörren som nån jävla dåre.
Så nu är Madde och Isabell här, vi har gjort lite fot och handavtryck på isabell osv.
Det är väl dax att hoppa i säng snart. ska upp och tvätta klockan tio imorgon och sedan ska jag jobba kväll :)

Ska kika lite på tv nu och surra med Madde innan hon ska hem !
HEJPA!


Kommentarer
Från: en hemlig beundrare

shit va du är vacker !!!

2010-01-06 @ 19:02:17

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0