Go kväll !

Denna dagen har varit kanon . dock så började den inte allt för bra.
Jannice satte på Takida på högsta volym klockan 7 imorse sedan gick hon in på barnas rum där jag sov och blinkade med lampan och skrek som en dåre.
Vi satt och kikade på massa youtube klipp till klockan va nio och sedan började vi köra grejor till hennes nya lägenhet.
Packade upp och sedan tog vi med oss de tomma kartongerna tillbaka och packade ner lite mer grejor som vi fort bort med och så höll vi på.
Med endast 10 katonger så har vi flyttat alla hennes jävla grejor :P Nu är det bra möblerna kvar och dom ska vi ta imorgon :)
Hennes lägenhet va superfin, är så himla avundsjuk :(
Nu har mamma också kommit upp så hon har börjat städa ur lägenheten medan vi flyttat gejor :)
Nu ska vi snart slå på en film och mysa. Ska se Flickan som lekte med elden !

Imorgon ska jag hem, lär bli ganska sent men, men .. Längtar faktiskt hem lite grann till min lägenhet. Dock så är det hemskt mysigt att umgås med mamma, Jannice och Emelie också .
På måndag ska jag jobba hela dagen så vi får se om jag kan somna i hyffsad tid imorgon :P

BTW, är skitnöjd med att Erik vann IDOL ! super :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0