2009 lider mot sitt slut!

Dålig uppdatering av mig eftersom jag inte har någon dator. Och Emelie har inte varit hos mig på länge, annars brukar jag ju sitta vid hennes:P
Den sista tiden har varit bra !
Dagen innan Julafton for jag hem till Mamma, vi satt och myste i soffan hela kvällen och sedan på natten så spelade jag och semlan våghals ;D Asroligt spel, skrattade så jag trodde att jag skulle dö.
På julaftonsmorgon blev det grötfrukost och sedan kom Jannice, Mats och barna så jag hann träffa dom en stund innan de va dax att rulla tillbaka till Njurunda för att jobba. Jobbade mellan 16.45-21.45. Trodde att det skulle bli drygt eftersom jag egentligen bara ville vara hemma hos familjen, men det gick superbra:) Kvällen flöt på jättebra.
Juldagen umgicks jag med Emelie och DanneJävel, Annika och Jenny kom hit också :) hade skitroligt.. Spelade lite spel och drack lite alkoholhaltiga drycker ;D
Igår va de årets absoluta bakfylla!! Jag och Emelie låg i soffan hela dagen. eller vi gick bort till Ica en sväng:P
Men de va de mesta vi gjorde den dagen !! haha..

Nu är det bara några dagar kvar innan nyårsafton. Men då blir det lugnt, jobbar på nyårsdagen så :P Typiskt mig att ta på mig jobb då!! ÄRTHJÄRNA. men, men:P

Det jag kan säga om 2009 är att det har varit ett väldigt händelserikt år.
Det har hänt en heldel tråkiga saker, samtidigt som de har varit sjukt roligt! Har träffat många nya människor.
Och mina arbetskamrater gjorde min sommar! Vad hade jag gjort utan er? :) Att de kan vara så roligt att jobba. haha.
År 2010 ska bli det absolut bästa året någonsin !;D OJA!

Nu ska jag skaka liv i little sister som ligger och snarkar i min säng i takt tilll hennes pojkväns grymtningar ! haha..
Ska iväg till Birsta idag :D Erik och Calle är där.;) Också tänkte jag passa på att kika lite på mellandagsrean.
En Tvbänk ska förmodligen inhandlas också !

HEJPA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0