Söndag, de känns!

Är trött som ett tok idag, orkar verkligen ingenting!
Ska åka hem till Njurunda sedan, ska faktiskt bli skönt att komma hem även om jag haft väldigt trevligt här hos syster :) Men nu är de dax att gå tillbaka till verkligheten och hoppas på lite jobb. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Måste ha pengar! Vill ju åka iväg till våren så då måste jag ju ha lite pengar om jag ska ta mig längre än till sundsvall :P
Ted hämtar mig när han slutat och sedan ska vi fara och handla lite mat. Blev inge matköp i torsdags eftersom jag köpte lite grejor åt jannice och så på IKEA. fans inte så mycket plats kvar i bilen :P hehe..

Aja, nu ska jag lägga mig på soffan. Orkar inte sitta uppe. USCHA! hatar att vara så här trött

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0