ledig.

Idag ska jag tvätta, städa och rensa lite kläder:) Har varit ledig igår och idag ! Skönt att vara ledig två dagar i rad:P
Lilla syster har ju varit här sedan i torsdags, men igår for hon iväg:( BOOOORING!! haha. Jag tycker att hon kan flytta hit ! haha! Hon skulle kanske komma hit senare eller imorgon eller så.
Så nu ska jag göra i ordning en låda till henne som överraskning, hon har kläder ÖVERALLT här nu :P haha!!
Tur att hon inte har någon dator att läsa min blogg ifrån för då hade de inte blivit någon överraskning !

Nu lyssnar jag på marie fredriksson medan jag läser lite bloggar, Hade 445 nya blogginlägg att läsa :/ haha!! Längesedan jag satt vid datorn tror jag:P !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0