I'm HOOOOMEEE

Ja, tillbaka i Njurunda!
Men imorgon ska jag upp till härnösand och storasyster för att ta de sista grejorna till hennes nya lägenhet :) Spännande !! Sedan så blir jag kvar där i helgen så att hon inte ska bli allt för ensam. Det är som om hon ska flytta hemifrån för första gången. Hon har ju bott med Mats i hela sitt liv känns de som, så de kommer bli lite annorlunda.
Jag tycker faktiskt att det kommer kännas konstigt när inte Mats är där, jag är ju uppväxt med honom så han känns ju som en bror för mig. Lite konstigt, men de blir nog bra:)

I morse när jag vaknade kom jag på: Fan, de börjar ju bli höst!!! OMG.
Kanske måste införskaffa sig lite höstkläder? Men de får bli senare, måste ta körkortet nu. PRIO 1..

Idag ska jag och Ted till birsta när han slutat. Måste hitta en present till Nora som fyller år snart:)
Också måste de inhandlas lite Mat. Det ekar i kylskåpet! haha..

Aja, dax att ta itu med de 500 nya blogginläggen som jag måste läsa:P Jag bevakar alldeles för många bloggar. 500 nya inlägg på 2 dagar . SHIT!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0