Färdig flyttat

Sitter hos Jannice nu som precis har kopplat in internet! Äntligen :P
Nu är de färdigflyttat iallafall, lite tavlor som ska hängas upp bara, sedan är det klart! Skönt som tusan, jag känner att min kropp inte vill nå mer nu. Inte huvet heller för den delen, känns som om de ska explodera :S

Idag blev jag väckt av jannice, vet inte riktigt vilken tid men jag ville verkligen inte kliva upp så jag fortsatte sova en stund till. Klev upp halv åtta, lite svårt att sova i vardagsrummet när barna är vaken :P Så åt jag lite frukost och sedan tog vi en sväng till Dollar Store, kikade osv. For vidare ner till marknaden på stan! Hittade inget intressand. Bara skit som vanligt.
Nu väntar vi på att klockan ska bli lite mer så de blir dax att göra i ordning lite mat. Tacos idag:D MUMS! sedan blir det myskväll ikväll. Ska se på Män som hatar Kvinnor, hoppas att den är bra. Jag har hört att den ska vara de iallafall!
Aja, nu ska jag joina Jannice på soffan och läsa tidningen :)


Kommentarer
Från: Evve

Har DU flyttat?? :O:O

2009-08-29 @ 16:41:42
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0