En lugn vecka!

förhoppningsvis ;P Är ledig fram till lördag nu ! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag hoppas på fint väder så jag kan sola lite innan sommaren är slut!
Imorgon ska jag iallafall kanske vara med Hanna och Julia, tänkte ta med oss lite fika och sätta oss vid havet och mysa :) Unique får följa med isåfall hon med, så massa sol vill jag ha:)

Idag har jag jobbat mellan 7.30-17.00 . Det har gått hur bra som helst! Slapp till och med ett städ för att tanten inte va hemma! LYX mig och Göran. Haha..
Har precis ätit och nu sitter jag och lyssnar på coldplay och snokar runt i lite bloggar. Funderar på om jag ska lägga mig i ett bad och ta de lungt:) Det skulle jag behöva, lite lugn och ro. Varva ner osv !


Två underbara männsikor :)
Ni gör alltid mig glad, oavsett vad!!
Hanna och Julia<3


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0