Vilken morgon :)

Jag och älsklingen stutsade upp ur sängen och ut i solen med hundarna och tog oss en långpromenad:) Härligt !
Det är ju så himla varmt idag också, underbart . Men nu har älsklingen åkt och bogserat ner hans pappas bil till torpet. Men jag hoppas att han kommer hem snart så vi kan hitta på nåt ! Orkar inte bara sitta inne en sån här underbart härlig dag.

Imorgon ska jag till birsta till Hanna, hon ringde alldeles nyss och frågade om jag va sugen på en birstarunda ! of course tyckte jag då ;)  Så då ska jag köpa lite fönsterputs och annat roligt !:)

Nu sitter jag och lyssnar på Dolly Parton ! Vilken människa, älskar henne. Satt och gick igenom massa intervjuer med henne på youtube igår. Jag kan inte få nog av henne, så sjukt härlig dialekt hon har också. Helt otroligt, jag vet inte en enda låt jag hört med henne som är dålig ! Att finns någon som kan göra mig så här förtrollad :P

Jaja, hon är underbar iallafall:)



Och vilken snygging i sina yngre dagar ;)




Nu ska jag lyssna vidare på denna underbara varelse och lägga harpan :)

CAIO!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0