Vilken kanondag :)

Gick bort till Madde i morse och väntade på att hon skulle göra sig klar! Sedan rullade vi in mot stan och kikade lite.
Träffade Faster på dinsko så jag fick ett par skor av henne :) Tack underbara! Så nu har jag ett par härliga sommarskor! Passade ju perfekt nu när jag inte har nå pengar. Sedan så kikade vi lite innan jag skulle på arbetsförmedlingen.

Träffade en jättetrevlig handläggare och surrade en massa. Så nu har jag lite jobb jag ska söka tills nästa gång vi ses.
Efter de for vi till maddes bror och kollade på lite bebisgrejor madde skulle få:) Mys med en liten bebis !:)

Och sedan, oj oj oj. Jag och Madde for på världens roligaste lägenhetsvisning! Hahaha. Det går inte att beskriva karl som skulle visa lägenheten. VILKEN MUPP ! för de första sa han Madde i varje mening. Sedan började han surra om att han skulle betala Maddes hyra i maj om hon flyttade in, men förstod inte att hon måste säga upp sin lägenhet först! Ojoj, bara tok. Sedan så frågade madde om grannarna var bra, eftersom hon inte vill ha massa tok i samma trapphus. Så de inte va massa fester osv, då sa han : Nej nej nej, jag slängde ut som, jag tog kniven och sa att jag skulle skära dom va, fattar du . Kniven och skära dom, men min kvinna ville inte förlåta ! Vem säger så till någon man ska vill flytta in ? HAHA.
Ja, de va bara tok ! Skrattade hela vägen hem.
Madde kommer kanske förklara bättre än mig så ni kan gå in och kolla om hon skriver om de, www.maddelusken.blogg.se.

Imorgon blir de nog inte en lika rolig dag. Hoppas på lite sol iallafall, då kan jag ta en långpromenad med hundarna och sedan jobba lite på solbrännan :)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan ska jag lägga mig på soffan :) Får se om jag kan tjata lite på Ted så vi ser en film :)

HÄÄJDA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0