Usch fy och blä !

Har kommit till den deprimerande delen av månaden som nog alla tjejer fruktar. Magen gör ont och jag är bara allmänt less. Detta skitväder gör de inte bättre heller ! Hua, ge mig sol..

Mammsen ringde och frågade om vi ville komma och hälsa på idag, systrarna mina skulle dit också. Men jag pallar inte de idag med den här mensvärken. Plus att Ted jobbar.
Ikväll blir de nog bara film och mys, jag och Ted har kommit in i en sån här filmperiod som vi gör lite då och då. Kollar på film hela kvällarna känns de som. igår såg vi ocens 12 och 13.. Ikväll hoppas jag på att de blir massa star wars ;D Haha, hatade dom filmerna innan jag sett dom. tyckte att dom kändes nördiga men nu gillar jag dom kan jag lova!!:)
imorgon hoppas jag på sol så jag kan ta en lång härlig promenad med unique utan att ha hundra kilo kläder på mig:P

Just ja, gårdagen. Jag och Ted for ner till hans föräldrars torp ett litet tag så uniuqe fick springa lite i skogen med dom andra hundarna. Sedan så for vi ut till söråker och hälsade på pappa & farmor :) Skönt att komma ut/bort en stund faktiskt. Är måttligt less på att sitta hemma hela dagarna. Sedan så for vi ju hem och kolla på film :) Hela dagen va så otroligt skön :)
 
Nu ska jag slå på tvn för snart börjar det okända

Lite bilder från gårdagen.

Latmasken i täten :P






Också softarn väl hemma då :P
Finns de fler hundar än våran som ligger så här eller? haha, hon är så söt. Så där ligger hon när hon sover också.
Helst ska hon ligga ihop pressad mellan mig och Ted, trångt och varmt!! Man kan ju börja fundera om hon verkligen är en hund?



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0