Uppe före tuppen!

Har varit och stoppat i en maskin med kläder nu:) Tvättade ju bara för någon dag sedan så de va bara en maskin med kläder. Men tur är väl de, jag ska tvätta lite mattor och sängkläder och massa annat skoj :) Ska snart börja skura badrummet, rensade hela badrummet på grejor igår så nu är de bara att sätta igång:)
Läsa på Maddes blogg att hon och Daniel kollat på längehet. Roligt för dom, förstår att dom vill flytta! Men tråkigt för mig:P
Alla bara lämnar njurunda. Tråkigt men sant. Själv trivs jag jättebra här ute. Men alla är inte som jag!:P Och tur är väl de! Hehe...
Får se om lillasyster kanske kommer ut idag, hoppas på de! Ted jobbar ju mellan 15-20 så de skulle vara hemskt trevlig med lite sällskap:)

Jaja, nu har jag massor att göra så jag ska sätta igång så jag blir klar innan kvällen:D

Ha en bra dag


Kommentarer
Från: ronja

jarå jag ska:D

2009-04-25 @ 23:38:46
URL: http://rnew.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0