Tisdag.

Idag har jag inte gjort mycket, kollat lite på TV, dammsugit och duschat.. Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem så jag har någon att prata med:P Har nämnligen slut på pengar på min mobil så jag kan inte ringa och telefonterra mina vänner på dagarna !! hehe

Imorgon ska jag vara på arbetsförmedlingen till klockan 10. Vilket betyder att jag måste kliva upp tidigt :S Hua, gillar inte att ställa klockan på morgonen, iallafall inte för att sitta och lyssna på någon som pratar i 1 timme. De känns lite drygt.
Efter de så hade jag tänkt ta mig en sväng på stan. De är ju så sällan man är på stan nuförtiden, Blir mest birsta.

Jaja, nu ska jag kika runt på lite bloggar innan älsklingen kommer hem :)

CAIO

Kommentarer
Från: Emelie

Haha, vi får sy in den där klänningen lite över brösten så kan jag ha den på min student:)

2009-04-07 @ 19:53:36
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0