Tidig morgon !

Har varit uppe och tvättat nu sedan klockan 6 . Jag blir så less på mig själv att jag aldrig orkar tvätta på dom tider jag bokat sedan tidigare så jag måste ta första bästa tiden som finns till slut. Aja, skönt att vara uppe i tid iallafall.
Tänkte ta och påbörja städningen lite grann idag, ska städa garderoberna och fixa till ta undan lite vinterkläder osv :) Synd bara att vi inte har någon som helst plats i förrådet, alla grejor bara rasar ut när man öppnar känns de som.
Hur mycket jag än fixar och donar i de där jävla förrådet så blir de inge bättre, :/ Tråkigt men sant.

Älsklingen slutar klockan 18 idag :) Så härligt när han jobbar vettiga tider.
Aja, nu måste jag ner i tvättstugan igen, och sedan blir de en promenad med hundarna innan jag ska börja plocka och greja :)

ha en bra dag !

En jättegammal bild på mig och semlan :)
Snälla Emelie kom hit i helgen !!! DU FÅR NUDLAR ;)


Kommentarer
Från: Emelie

du förstår väll att du inte kan smöra dig in & få mig att komma om du lägger in såna där bilder:P stupido

2009-04-23 @ 22:40:39
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0