Ställa klockan på en söndagmorgon ?

Ja, de är nog bara jag som är så dum.  Men jag hade nämnligen tvätttid klockan 10 . Det är skönt att tvätta tidigt tycker jag, speciellt när älsklingen är ledig. Då har man hela eftermiddagen på sig sedan att hitta på nå skoj :) Vi får se vad de blir idag!
För första gången på VÄÄÄLDIGT länge har jag ätit frukost direkt när jag klev upp.:p Brukar oftast vänta några timmar. men jag känner mig faktiskt pigg och de beror nog på frullen .!!
Igår kväll va de soffan som gällde, låg och kollade lite på robinson och sedan slumrade jag till en stund.
Jag har ju börjat kliva upp hyffsat tidigt på mornarna nu, och de är så sjukt härligt att vara trött på kvällen.
Förut har jag gått och lagt mig runt 1 och fortfarande inte varit trött. Men nu känner jag att ögonen sviden och tröttheten börjar komma redan runt 9 . Vilket gör att jag sover mycket bättre på nätterna, härligt :)

Nu ska jag väcka gubben och sedan så ska jag ner i tvättis igen :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0