Sjukstuga?

Ted blev jätteförkyld igår och hostar och jäklas. Vet inte om han har feber också :( Han sov hela kvällen igår, och de är inte likt honom, han brukar inte sova innan de är läggdags så då märks de att han är sjuk.
Nu har jag börjat få ont i halsen och hostar också! JÄKLA SKIT!!!!!!

Men iallafall så va jag på infomöte på arbetsförmedlingen igår. Och de kändes ju nödvändigt, hon sa INGENTING som jag inte redan visste. Så de kändes bara drygt och jobbigt !
idag ska jag inte göra så mycket. Hade tänkt att städa lite men de gjorde jag halv 10 igår kväll. HAHA! dom kan ju inte visa rent hus så sent på kvällen tycker jag, jag får alltid för mig att städa en massa efter att jag sett de:P hehe

Jaja, nu ska jag fika lite och sedan ska jag lägga mig på soffan en stund :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0