Ser ut att bli en bra dag :)

De är lite småkallt ute just nu, men klockan är ju trots allt bara 7 . Men solen lyser bakom hörnet och jag hoppas att värmen kommer smygandes om någon timme :)
Kevin somnade inte förrän klockan tio- elva tiden igår, så när vi gick och la oss bad jag till gud att han skulle sova länge. Och inte vakna klockan 5 som sist han va här :P Halv sju vaknade han, och de är alldeles lagomt :) Nu ska vi ta och äta lite frukost och sedan blir de en promenad med hunden innan jag försöker skaka liv i gubben min :P Haha, de är så bra när kevin är här, för när han väcker Ted så blir han inte grinig, de blir han på mig om jag väcker han för jag har tråkigt! hehe :P

När jag såg mig i spegeln i morse höll jag på att få ett frispel, FAN HUR JAG SER UT I SKALLEN. skulle verkligen behöva klippa mig och färga håret nu. Ser ut som jag vet inte vad. Men tyvär räcker inte pengarna till de:( Vill ju färga håret hos frisören eftersom jag funderar på att bli ljusare. Är trött på detta mörka vinterhår. Nu vill jag ha ljust fräscht sommarhår :)

Aja, frukosten väntar :D
Ha en bra dag




Denna bild är tagen precis innan jag skulle åka in till skolan för de absolut sista dagen.
Studenten :) Gud vad jag vill spola tillbaka tiden ibland. Så jäkla roligt ´vi hade:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0