Onda fötter !

Jag börjar redan få riktiga sommarfötter, skavsår efter ballerina skor och plåster överallt !:P Ont gör de, men samtidigt är de värt att ha lite onda fötter nu när värmen kommer! Idag är de ju sjukt varmt, har inte kollat hur många grader de är. Men jag skulle chansa på 17 ungefär. Härligt :)
Har precis kommit hem från en riktigt trevlig tur i birsta. Köpte massa städgrejor och en parfym :)
Nu väntar jag på att älsklingen ska sluta jobba, han kommer inte hem förrän 20.20 men ändå :P Han lär väl ringa snart iallafall :) Ska kolla om vi kanske ska åka och handla mat idag! Höjdpunkten på hela månaden! HAHA!

nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag göra i ordning lite mat :)







HÄJDA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0