Little sis!

Semlan kom hit och skulle hjälpa mig att städa igår! KLOCKAN TRE kom hon :P haha!! Då hade jag bara köket och hallen kvar !! Men hon fick ju hjälpa till lite iallafall.
Jäklar var jag städade igår. Nu är de så ren och fint här :) Dock så fick jag tillbaka för att jag försöker hålla de rent och fint.
Mina fötter värkte så jag inte ens kunde stå på dom efter 12 timmars städning!! Hua, men efter ett fotbad blev de bättre:)

Nu försöker jag få upp semlan ur soffan och med mig ut och sola eller ta en långprommenad! Men de går trögt! Min syster är nog den segaste människan jag känner. Aldrig att hon kan skynda sig lite! Hon vill helst ha 1 timme på sig att kliva upp! haha, seg..

Idag ska jag bara softa och ta de lungt. Eller jag ska släng in en maskin med tvätt åt madde som skulle bort :)
Imorgon ska jag och gubben åka till birsta och kika lite när han är ledig! De blir nog trevligt. Förut va vi alltid i birsta när han va ledig men nu har de varit så mycket annat att greja med. Men nu blir de ju extra roligt för nu vet man inte vad som finns där! haha, annars är de ju samma varje gång när man alltid är där :P

jaja, nu ska jag sparka ur Semlan ur sängen !


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0