Lite dålig uppdatering.

Har umgåtts med Madde en massa dom senaste dagarna så jag har inte haft tid att skriva nåt :P haha!!
Har precis tagit mig ett bad och försökt varvat ner lite, förstår inte varför jag är så uppe i varv hela tiden och stressad över allting. Blir tokig på mig själv, det gör även att jag glömmer bort massa saker och jaa.. Hua !
Fick mina deklarationspapper idag !:D Trodde att dom drog ganska precis med skatt på mig, men tydligen ska jag få tillbaka massa pengar. 7480 kr. Dom pengarna behövs verkligen kan jag lova :) Så idag är jag glad..

Har så sjukt mycket problem med min hårbotten för tillfället !! De kliar och svider och bara jävlas. Hade tänkt att färga håret, men de får jag strunta i, kan ju inte ens duscha håret för de gör så ont.
Misstänker att det är Psoriasis, DRYGT !! men de är väl inte allt för oväntat efter som många i släkten/familjen har de. Men Teds pappa blandade i ordning någon olja med lavendel och sånt som ska lugna hårbotten och ge en lindrad effekt av klådan.
Smörjde in hela skallen med den där oljan och hade de i ca 1 timme, de va den underbaraste timme jag någonsin haft på flera månader!! Det kliade inte någonting, de va så jäkla skönt. Men nu efter jag duschat har klådan börja komma tillbaka. men efter några gånger jag använt de där så hoppas jag att det blir bättre:)

Idag vet jag inte vad som händer, känner mig lite hängig och har en sprängande huvudvärk. Fick huvudvärken igår efter att vi varit och grattat Teds mamma. En ipen och en film så ska de nog bli bra hoppas jag :) Ska höra med Madde om hon kanske vill joina mig eller om hon ska sitta hemma i sin pyjamas hela dagen :P

Ha en bra helg!:)



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0