Landet som gud glömde?

Nu har de snöat hela morgonen, förbaskade skit!! Jag som vill ha massa värme. Hade precis blivit sådär riktigt sommarpepp som man blir när våren är här. Man vill klippa/färga håret, köpa nya solbrillor och hela tiden känna sig allmänt fräsch.

Klev upp 5.45 idag :S Skulle tvätta mellan 6-10. När väckarklockan ringde tänkte jag, -men jag vilar bara lite till,! Sedan så sa jag - nej, nej trodde jag på de själv eller? Då kommer jag ju inte vakna sedan :P
Så jag klev upp och grejade lite, och nu är jag klar med tvätten :) Är oerhört pigg för att ha klivit upp så tidigt så de är ju skönt :) Lika bra jag vänjer mig eftersom Kevin kommer hit i helgen och han sover inte en minut längre än 6 :P Haha !!
Ted är ledig hela helgen så de är ju bra, kevin kommer ju trots allt hit mestadels för att vara med Ted !:)

Nu ska jag springa bort till ICA med teds matlåda som han glömde i morse:) Sedan så är de "liten i stora världen" på tv:)

Ha en bra dag, håll alla era tummar för att de blir sol imorgon !



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0