JÄJÄ !

värmen is back !;) LOVE IT ! har precis tagit en promenad med hundarna och nu funderar jag på om jag ska sätta mig ute och sola lite . Ska bara läsa färdigt lite bloggar :) Skulle ha haft en bärbar dator så jag kunde göra två saker samtidigt :P Jag är ju trots allt en kvinna så jag borde kunna sola och sitta vid datorn samtidigt, haha .

Somnade bara jag kollade på soffan igår. Tur jag hann lägga mig i den innan jag somnade :P Va så sjukt trött! De va ju en ganska lång dag med mycket tok som vanligt när jag är med Madde !
Tänk att de alltid ska hända nå tok när vi umgås, jag fattar inte? haha, men det är tur jag har Madde som tillför lite galenskap i mitt liv :D

Morgon är de sista April, det betyder att det är 1 månad kvar till min 20års dag ;) Me like.

Aja, en sån här härlig dag finns det annat som jag kan göra än att sitta vid datorn och nörda som vanligt !:P

CAIO !

Madde goes matvark :P
Shit vad roligt vi hade den kvällen, tänk att de redan är en ny sommar :D


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0