Hejja solen !

Helgen har varit bra, i lördags for vi till Ovansjö och bytte däck på bilen. Sedan så bar de av ut till sörberge och grattade Julia :) Skjutsade hem Kevin på lördagkväll när vi ändå va ute i skogen.
Så igår for vi till ovansjö igen, Ted bytte däck på hans föräldrars bilar och jag storstädade våran bil:) Dammsög och torkade så nu är de superfin :) Men de dröjer nog inte länge innan den ser ut som en skräphög igen. Skulle haft en riktig bil så de inte är nå hundar fram, de är ju dom som drar in en massa skit hela tiden :P

Just de, vi har en till vovsing nu :) Hon är supermysig, dock har jag inte fått in den rätta finessen när man är ute och gå med TVÅ koppel. De är lite krångligt fortfarande tycker jag, speciellt när dom vill springa åt olika håll :P hehe..

Till helgen blir de vårstädning här hemma, ska putsa fönster och skura väggar i badrum och ja, allt va de innebär att storstäda för mig :) Måste se om jag får sällskap av någon också, de är så tråkigt att städa själv. Tänkte höra med Hanna om hon kanske vill komma ut hit :) (Hanna, du behöver inte städa, bara jag har någon att prata med) haha !!

Jaja, nu ska jag slänga i mig lite lunch och sedan blir de en långpromenad med hundarna i de fina vädret :)

CAIO!

Kommentarer
Från: Emelie

svar: Haha, förlåt! Men det skulle vara en liten "mig & malin önskar glad påsk" grej :D

2009-04-21 @ 00:01:03
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0