En dag som alla andra !

Igår kväll va jag helt slut i skallen, fick något ryck på eftermiddagen och möblerade om lite osv. Tror att jag gjorde illa mig lite också, de värker i högeraxeln och upp över nacken och skallen. Har lagt på riskudden nu så de ska bli lite skönare för studen iallafall :)

Nu sitter jag och lyssnar på Larz Kristerz och funderar på vad det finns att göra idag. Har så otroligt tråkigt och är så himla rastlös. Har precis varit ut med en långpromenad med hundarna.
Längtar till helgen när jag ska ha vårstädning, haha.. Ni se ju hur jag skriver, jag har så tråkigt att jag längtar tills jag ska städa ihjäl mig :P Inte som alla andra? hehe.
Ted jobbar hela veckan så han är inte hemma heller .. De va så himla roligt i helgen när han va ledig både lördag och söndag. När han är ledig hittar vi på saker iallafall :)
Försöker tjata hit lillasyster, men hon är så svår. Vet inte riktigt vad jag ska muta henne med :P Hon är inte lika lättövertalad som jag en gång varit.
Jag kom ihåg när jag i princip bodde hos Jannice och Mats i härnösand, jag hann inte mer än att komma hem så ringde Jannice och ville att jag skulle komma upp igen. Då sa hon alltid : Men Nora vill så gärna att du kommer. Och då kunde jag inte låta bli att åka upp !
Men nu va de ett tag sedan jag va upp och hälsade på  :( Tråkigt men så är de. Det är ju så dyrt att åka buss nu.
Jag måste verkligen skaffa mig ett körkort.
Men de skulle ju vara roligt om någon kom och hälsade på mig ibland också. Pappa är den som hälsar på mest, och han är den som absolut hatar att åka bort ! haha ;P

Och fortfarande står de still med jobb, ska slänga iväg två ansökningar idag. Hoppas att någon hör av sig den här gången då. Om jag har riktigt jävla tur, (då ska jag ha riktigt mycket tur) så får jag jobba på hemtjänsten i sommar. Har iallafall skrivit upp mig. Så vi får se. Men med min tur så lär de inte bli nåt. Även om det är där jag jobbar helst av allt !
Om det inte har blivit något jobb till hösten så kommer jag nog att börja plugga. Då har jag något att göra och när jag pluggat klart så går förhoppningsvis massa tanter i pension så då finns de jobb :P 

Jaja, nu ska jag diska lite och sedan ska jag skicka iväg dom där jäkla ansökningarna :)



GE MIG SOMMAR !!!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0