Dagen Söndag..

Solen skiner för fullt och de är jättehärligt ute :) Har precis varit ute på en promenad med latmasken.
Tråkigt att älsklingen jobbar, annars hade jag velat åkt iväg någonstans ut i skogen så unique fick springa lite. Men de får vi ta en annan dag :) Längtar till sommaren så vi kan åka iväg och fiska, grilla och ha de skönt. Men om jag får chansen att jobba kommer jag att jobba gärnet ! Vill spara pengar så vi kan åka till USA eller nåt ! De skulle vara trevligt. Eller så skulle jag vilja åka på en road trip runt i europa. Men då måste jag få ett jobb och spara massa pengar !:P

De vart inte så mycket film igår, jag somnade så Ted satt och spelade Halo Wars. Haha, jag va lite småtrött kan jag lova:P

Nästa helg kommer Kevin hit:) MYYS, längtar som ett tok. Också ska jag försöka hinna med att åka till Hanna och Fredrik något under helgen och säga grattis till Julia som fyller 1 år på söndag . Tänka sig vad tiden går fort, jag tycker att de va nyss som Hanna ringde mig när jag satt på bussen på väg till en klassfest och hon berättade att hon va gravid !
Men tiden går sjukt fort nu, den bara rinner iväg. Snart ett år sedan studenten också, och inte har jag fått speciellt mycket gjort :( Jobbade ju ´förra sommaren och en bra bit in på hösten, men sedan har all tid gått åt till att söka jobb och vara deppig över att jag inte får något.
Ska sätta fart med körkortet också, jag är nästan säker på att de är det som de sitter i, anledningen till att jag inte får nåt jobb.
Om jag inte har något jobb i sommar kommer jag att tråka ihjäl, alla andra jobbar ju . Ted har iofs 3 veckor semester så då ska vi väl försöka hitta på något. Men endå. sommaren är betydligt längre än 3 veckor..

Om 1 månad och 18 dagar fyller jag 20 år :D Någonting att se framemot iallafall :) Det här kommer att bli ett jäkla år.
Jannice fyller 25 år först, sedan kommer jag 20 år, semlan 18 år, mamma 50 år, mormor 70 år !! Haha, :P Så de blir mycket kalasande :)
Jag vet inte hur min familj har lyckas men fram till Maj är de ganska lungt med födelsedagar, men sedan rullar de på ända till januari, någon varje månad. Mamma har sagt de att jag och Emelie får inte skaffa några barn för de har hon inte råd med:P HAHA, hon har redan 5 barnbarn så hon tycker att de räcker :P

Jaja, nu ska jag plocka undan lite här och sedan ska jag kolla i frysen vad den har att erbjuda till middag ikväll :)



Söt <3

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0