Då va de helg igen :)

Älsklingen har precis gått till jobbet och jag väntar på att pappa ska komma hit med Lillebror  :) Dom kommer väl vilken sekund som helst antar jag :P
Sol blev  det idag, men det blåser ju som tusan, de är ju lite tråkigt. Men jag ska vara glad nu när jag fått sol iallafall :)
Imorgon får de inte blåsa iallafall, för då ska Ted byta däck på bilen eftersom han är ledig och Kevin vill säkert hjälpa till! Sedan får vi se vad som händer. Jag måste ju ut till sörberge och gratta julia i helgen också. Hon fyller ju 1 år på söndag. Stortjejen :)

Jaja, nu ska jag sätta på lite kaffe till pappsen ! Uppdaterar lite senare :)



Finaste lillebror <3

Kommentarer
Från: Jannice

Gullunge =)

2009-04-17 @ 14:17:37
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0