Birsta

Är nyhemkommen från birsta nu, har så ont i fötterna att jag håller på att tuppa av ! Hua.
Hittade massa fina grejor som jag vill ha, men plånboken tillåter inte det, som tur är fyller jag år om en månad så då kan jag önska mig lite presentkort :)
Nu har jag precis packat upp alla matvaror och ska snart lägga mig i ett bad och varva ner lite:) sköönt.

Imorgon ska jag ta mig en sväng på stan tänkte jag så jag hoppas att det blir fint väder! Sedan så ska jag på arbetsförmedlingen klockan 15 och prata med en tant.:)

Nu väntar badkaret :)

Kommentarer
Från: Jannice

Ja, vad ska jag annars tänka på? =)

Hittade dit direkt iaf och det fanns massor med parkeringar! =)

2009-04-28 @ 06:00:42
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0