V.40 händer det.

Har precis suttit och skrivit min matlista inför vecka 40. Då ska jag nämnligen ta tag i mitt liv och mina mat & träningsvanor. Det är därför jag vill ha recept på smoothies :) gärna lite andra nyttiga recept också.
Är verkligen jättepeppad nu, börjar lite smått imorgon, jag och malin ska ut och gå när hon kommer hem från jobbet:) de ska bli härligt. ska passa på att knäppa lite härliga höstbilder ute i naturen också :) Jag tycker att det är så himla vackert ute i skogen den här tiden på våren. Alla fäger :) Myys.
Det som kommer bli svårast för mig när jag ska börja äta bra är väl mitt cola drickande. Det är ett jättestort problem för mig, kan hälla i mig hur mycket cola som helst på en dag bara jag får chansen. Kommer nog att ha lite abstinens dom första dagarna ;P men det är bra om jag kommer ifrån de. Vi har ju faktiskt en soda streamer så blir jag sugen på kolsyrat så är de ju bara att streama lite citronvatten !
Det som är mest underbart med allt det här är att jag inte är ensam. Har mina kära vänner som vill samma sak som jag. så tillsammans ska vi göra det här möjligt.:) Sommarn 09 kommer att bli min sommar. Att våga visa mig i bikini igen.
Har faktiskt bara använt min bikini 1 gång i sommar. Har inte haft självförtroendet till att vara på stranden. Därav min obefintliga solbränna:P

Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan med min mys !!
Sov gott

Kom ihåg nu, massa tips på bra mat och supergoda smoothies.

Kommentarer
Från: Jannice

Lycka till nu gumman! Du vet att jag tror på dig =) Puss

2008-09-23 @ 17:56:28
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0