Otroligt bra helg.

I fredags for jag ju till västerås för att kolla på takida.
Va rätt så bra, men är lite missnöjd eftersom jag satt helt ensam i en trapp medan dom andra stod och hoppade där framme och skrek. Jag förstår inte vad de är för fel på mig, klarar inte av värmen . Varje gång jag ska på något sånt där så antingen svimmar jag eller så är jag en bra bit på väg till att svimma :(
Jaja, kom hem 6 på morgonen och halv 11 va de telefonterror så jag klev upp och hoppade in i duschen.
For till birsta en sväng och shoppade en massa :D Hem och sätta upp mina nya lampor osv, !
Sedan så gick jag över till Madde och träffade hennes karl för första gången :) Trevlig lite typ, som förövrigt har friat till madde :) Grattis till er!!

Efter ett tag så ringde vi över malin också gick vi hem till mig och hämtade singstar, Ted och lite cider!
Så vi satt där till framåt 3 slagen, lagomt full och glad :) Hade jätteroligt, tack mina underbara<3

Igår åt jag, malin och ted lite bakispizza sedan så gick vi bort till affären och handlade lite, köpte hudlotion, ansiktgrejor osv för 400 kr:D  + Att jag köpte en bok som jag ska börja läsa idag :)
Hem igen, spelade lite yatzy och lite kort. Sedan gick jag och Malin hem till henne för att sjunga lite singstar men fastnade framför bring it on, all or nothing istället :P

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ringa madde en sväng iallafall!:)

Hej på er

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0