O'boy

vilket vakert väder :) Idag har solen varit uppe men ändå har min dag inte varit helt på topp !!
Massa gnälliga gubbar och skit. Men, men. Ska försöka ladda lite nya krafter så kanske min morgon dag inte går bort till gnäll.
Igår umgicks jag med Madde hela dagen, började med att vi åkte till birsta för att köpa en dop present till hennes brorsson. Kom fram till att hon skulle köpa ett halsband med stjärntecken, lite koko som hon är vet hon inte när hennes lilla alfred(tror jag han hette) är född så hon ringde till hennes minst lika koko bror som inte heller visste .. hahahahhahhahahahah, !! Famlijen Håden vetu.
Jaja, käkade på mc donalds tills vi höll på att kräkas. Sedan for vi tillbaka till kära njurunda och jag gick hem till mig.
Eftersom jag är en sån otroligt bra kompis följde jag med Madde när hon skulle jobba :P haha, snacka om att ha lite att göra.
Men vi hade skitroligt iallafall. Hade massa dötid så vi hängde på grillen i nolby :D
Som pricket över i:et så träffade vi en otroligt roligt dam som jag aldrig kommer att glömma  !! haha, "GLÖM INTE ATT TA MED ER ARSLET NÄR NI GÅR" hahahhahahah...

Jaja, for hem gick och la mig på en gång.. Ville egentligen inte sova men ted låg redan och sov så jag såg ingen mening med att sitta uppe helt själv när jag har en morgon dag att tänka på!

5.30 ringer klockan. Vaknar och håller mig faktiskt vaken för en gångsskull.
For och jobbade, och sedan så har jag storstädat hemma. Så nu sitter jag här, nyduschad och trött.
Blir nog dött ikväll, daniel är här så han och ted sitter och spelar.
Jag ska kanske bara läsa bloggar och spela på king:)

Ha en trevlig lördagskväll.


Här kommer lite bilder från min och maddes helt jävla fucktup kväll.





Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0