Musikmaskinen, tråk!!!




Ja, de va inte alls lika bra som jag hade förväntat mig. RIKTIGT VÄRDELÖST.
Men jag och min underbara malin såg oss igenom hela pogramet iallafall. De va långtråkigt och riktigt seg.
Ne, satt och pratade en massa och inväntade gamla kära sing a long som alltid är i världsklass:D Så jäkla underbart pogram . Efter att ha kollat på de så började extra extra som också är helt fantastiskt. Även om ett pogram är dåligt så skrattar jag lika mycket varje gång. Måns möller är ju så bra :D
Idag va "bloggeskan" blondin bella med. Ja, hon lever ju verkligen upp till att vara blondin !! haha, fattar inte ens vad hon gjorde med i extra extra !

Jaja, nu ska jag lägga mig och kolla på en film med älsklingen.
Eftersom jag sovit hela dagen så är jag fortfarande jättepigg:P NATURLIGT VIS. Men jag somnar förhoppnings vis inom 2 timmar. för imorgon måste jag vara på topp. Jag och Malin ska ut och cykla lite. Eller om de kanske blir en promenad, får se. Lite motion vilket som :) Sedan så kommer pappsen ut till njurunda och hälsar på :D

God natt allihopa, hoppas att ni haft en trevlig helg och att ni är riktigt bakfulla imorgon. Det är beviset på en lyckad kväll:)
OFTAST :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0